Ваньо, ПавлоПавлоВаньо2021-09-052021-09-052020-12-11http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158755В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі, внутрішнє середовище (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) підприємства. В роботі використані методи анкетування, IFAS – аналіз, STEP – аналіз, SWOT – аналіз. Для підприємства розроблена рекламна кампанія, розрахований бюджет рекламної кампанії, також обрані основні рекламні канали. Це реклама в соціальних мережах, реклама в місцях продажу, зовнішня реклама. Виявлено, що значну увагу варто приділити електронній комерції, саме цей вектор буде стрімко розвиватись в умовах пандемії корона вірусу. Розраховано ефективність впровадження запрпонованих заходів.ukРозробка рекламної кампанії підприємства роздрібної торгівліOther