Сивун, Юлія СергіївнаЮлія СергіївнаСивун2020-08-102020-08-102020-06Сивун Ю.С. Обґрунтування управлінських рішень у сфері збуту продукції підприємства (за матеріалами ТОВ «Форстор Індастрі») / Ю.С. Сивун. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 70 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155961Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес управління збутом продукції ТОВ «Форстор Індастрі». Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління збутом продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено теоретичні основи управління збутом продукції підприємства; виконано аналіз результатів діяльності ТОВ «Форстор Індастрі»; досліджено операційні витрати підприємства; здійснено аналіз використання персоналу ТОВ «Форстор Індастрі»; досліджено основні засоби підприємства; проаналізовано ділову активність підприємства; оцінено фінансову стійкість та ліквідність ТОВ «Форстор Індастрі»; розроблено заходи з удосконалення управління збутом продукції ТОВ «Форстор Індастрі» та обґрунтовано їх ефективність.Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес управління збутом продукції ТОВ «Форстор Індастрі». Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління збутом продукції підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено теоретичні основи управління збутом продукції підприємства; виконано аналіз результатів діяльності ТОВ «Форстор Індастрі»; досліджено операційні витрати підприємства; здійснено аналіз використання персоналу ТОВ «Форстор Індастрі»; досліджено основні засоби підприємства; проаналізовано ділову активність підприємства; оцінено фінансову стійкість та ліквідність ТОВ «Форстор Індастрі»; розроблено заходи з удосконалення управління збутом продукції ТОВ «Форстор Індастрі» та обґрунтовано їх ефективність.ukЗБУТ, ЗБУТОВІ ВИТРАТИ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗБУТУ, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМОбґрунтування управлінських рішень у сфері збуту продукції підприємства (за матеріалами ТОВ «Форстор Індастрі»)Substantiation of managerial solutions in product sales of an enterprise (based on the materials of LLC “Forstor Industry”)Other