Романенко, Михайло ІллічМихайло ІллічРоманенко2021-07-222021-07-222020Романенко М. І. До питання про культурологічну переорієнтацію змісту післядипломної педагогічної освіти / Михайло Ілліч Романенко // Філософія і культура в мінливості сьогодення : матеріали всеукр. філософ. читань з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO), 24 листопада 2020 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2020. – С. 50–52http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158416Досліджується проблема вичерпування можливостей методологоцентризму, пріоритету проблем методу перед смисложиттєвим усвідомленням сущого, перехід від позалюдської об’єктивності природи до постнекласичної картини світу, основаної на принципі антропності та зв’язку буття, людини та культури. Обґрунтовується, що зміна відносин у системі «освіта-культура», носить ціннісний характер, а культура виступає як модель людського існування.ukметодологоцентризммисложиттєве усвідомлення сущогооб’єктивність природиобъективность природыпостнекласична картина світупостнеклассическая картина мирапринцип антропностіпринцип антропностиДо питання про культурологічну переорієнтацію змісту післядипломної педагогічної освітиON THE QUESTION OF CULTURAL REORIENTATION OF THE CONTENT OF POSTGRADUATE PEDAGOGICAL EDUCATIONArticle378.046