Воронін, О. В.О. В.ВоронінОлішевська, В. Є.В. Є.Олішевська2021-12-152021-12-152021Воронін О. В. Порівняння режимів технічного обслуговування автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння і електромобілів / О. В. Воронін, В. Є. Олішевська // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро. -2021.- С. 5http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159742При експлуатації сучасний автомобіль за рік поглинає в середньому близько 1…2 т кисню і виділяє 600…800 кг вуглекислого газу, 40 кг оксидів азоту та 200…230 кг незгорілих вуглеводнів [1]. А оскільки число автомобілів, зареєстрованих в масштабах всього світу, перевищило мільярд вже у 2010 році, то зрозуміло, що розвиток автомобільного транспорту потребує врахування екологічного фактору. Європейська Комісія розробила пакет пропозицій в рамках European Green Deal, основною метою якого є зведення викидів до нуля до 2050 року. Досягнення цієї мети можливо шляхом декарбонізації транспорту. І достатньо перспективним екологічним транспортом можуть бути електромобілі.ukтехнічне обслуговування автомобіляавтомобільдвигун внутрішнього згорянняелектромобільПорівняння режимів технічного обслуговування автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння і електромобілівArticle339.137:629.33.36:330.341.1