Шедловський, І. А.І. А.Шедловський2021-06-032021-06-032017Шедловський І. А. Реалізація дискретної системи автоматичного керування обладнанням пункту пропуску автотранспорту з використанням механізму багатозадачності ПЛК / І. А. Шедловський // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХІІ міжнар. конф., м. Дніпро, (23-24 листопада 2016 р.) : зб. наук. пр. / ред. кол.: Г. Г. Півняк та ін.; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпро : НГУ, 2017. – № 2. – С. 83-86.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157810Пункт пропуску автомобільного транспорту забезпечує як ідентифікацію транспортного засобу, так і забезпечує роботу механізмів регулювання і оповіщення. Зазвичай розглядаються три головні підсистеми – система пропуску в зону ідентифікації, система пропуску ідентифікованого транспорту і система випуску транспорту. Усі системи повинні забезпечувати мінімальний час затримки транспортних засобів. Для управління бладнанням найбільш широко використовуються програмовані логічні контролери (ПЛК).ukдискретна системадискретная системасистеми автоматичного керуваннясистемы автоматического управленияпрограмовані логічні контролерипрограммируемые логические контролерыРеалізація дискретної системи автоматичного керування обладнанням пункту пропуску автотранспорту з використанням механізму багатозадачності ПЛКArticle681.5.011