Ширін, Л. Н.Л. Н.ШирінГерасименко, А. О.А. О.ГерасименкоКоптовець, О. М.О. М.КоптовецьФелоненко, С. В.С. В.Фелоненко2023-08-282023-08-282023Технологія комбінованого кріплення підготовчих виробок для ефективного використання підвісних монорейкових доріг / Л. Н. Ширін, А. О. Герасименко, О. М. Коптовець, С. В. Фелоненко // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2023. – № 72. – С. 77-86.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164404За результатами досліджень експлуатаційних параметрів ПДМ у складі високоадаптивної транспортно-технологічної системи доставки великотоннажних вантажів, встановлено, що для зниження динамічних навантажень на елементи аркового кріплення і гірничий масив в специфічних умов шахт Західного Донбасу найбільш перспективним є варіант дворівневого анкерного кріплення монорейкового ставу і підготовчих виробок.According to the results of research into the operational parameters of suspended monorail roads as part of a highly adaptive transport and technological system for the delivery of largetonnage cargo, it was established that to reduce dynamic loads on the elements of the arch fastening and the mining massif in the specific conditions of the mines of Western Donbass, the most promising option is the two-level anchor fastening of the monorail stand and preparatory product.ukанкерне кріпленнявеликотоннажний вантаждворівневневе рамноанкерне кріпленнядизельний локомотивдопоміжний транспортпідготовка виїмкових стовпівпідйомно-транспортна підсистемаслабометаморфізовані породиanchor fasteningheavy-tonnage cargotwo-level frame-anchor fasteningdiesel locomotiveauxiliary transportpreparation of excavation pillarslifting and transport subsystemweakly metamorphosed rocksТехнологія комбінованого кріплення підготовчих виробок для ефективного використання підвісних монорейкових дорігTechnology of combined fixing of preparatory products for efficient use of suspended monorail roadsArticle622.62:622.063