Максюта, Катерина ОлегівнаКатерина ОлегівнаМаксюта2021-09-262021-09-262021-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/15904757 сторінок, 7 рисунків, 4 таблиць, 25 інформаційних джерел, 2 додатка. Об’єкт дослідження – процес управління продажу промислових товарів повсякденного попиту мережевими операторами. Предмет дослідження – організаційні складові системи управління ланцюгами поставок товарів споживачам. Мета роботи – обґрунтування організаційних складових підвищення ефективності управління продажу мережевими операторами товарів повсякденного попиту шляхом розробки організаційних рішень в системі формування ланцюгів поставок товарів.ukРОЗДРІБНА ТОРГОВЕЛЬНА МЕРЕЖА, КОРПОРАЦІЯ «БІОСФЕРА», ЛАНЦЮГИ ПОСТАВОК, СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ, ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ.Підвищення ефективності підприємництва суб’єктами роздрібної торговельної мережіOther