Шевченко, Анастасія АндріївнаАнастасія АндріївнаШевченко2023-07-062023-07-062022-12Шевченко А.А. Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів»)/ А.А. Шевченко. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 99 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164077Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес організації експортної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: узагальнено теоретичні основи управління комплексом маркетингових комунікацій; проаналізовано діяльність ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» та конкурентного середовища; запропоновано рекомендації в сфері маркетингових комунікацій для ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» та визначено економічну ефективність запропонованих рекомендацій та маркетингових заходів.Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес організації експортної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: узагальнено теоретичні основи управління комплексом маркетингових комунікацій; проаналізовано діяльність ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» та конкурентного середовища; запропоновано рекомендації в сфері маркетингових комунікацій для ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» та визначено економічну ефективність запропонованих рекомендацій та маркетингових заходів.ukЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИУправління комплексом маркетингових комунікацій підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів»)Management of the complex of marketing communications of the enterprise - a subject of foreign economic activity (based on the materials of PrJSC "Dnipropetrovsk Plant of Food Concentrates")Other