Іванов, Степан ВолодимировичСтепан ВолодимировичІванов2020-08-102020-08-102020-06Іванов С.В. Обґрунтування управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції (за матеріалами ТОВ «ВО «Оскар») / С.В. Іванов. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 69 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155939Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступають процеси забезпечення реалізації стратегії освоєння зовнішніх ринків збуту продукції. Мета роботи – теоретичне обґрунтування й розробка управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад організації ЗЕД промислових підприємств, дослідження умов реалізації їх експортних стратегій; визначено основні проблеми виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства на основі оцінки ринкового середовища, техніко-економічних показників та ефективності ЗЕД; сформовано рекомендації для обґрунтування й розробки управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукціїКваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступають процеси забезпечення реалізації стратегії освоєння зовнішніх ринків збуту продукції. Мета роботи – теоретичне обґрунтування й розробка управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад організації ЗЕД промислових підприємств, дослідження умов реалізації їх експортних стратегій; визначено основні проблеми виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства на основі оцінки ринкового середовища, техніко-економічних показників та ефективності ЗЕД; сформовано рекомендації для обґрунтування й розробки управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукціїukЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, ЗБУТ, ЗОВНІШНІЙ РИНОК, МЕНЕДЖМЕНТ, ПРОДУКЦІЯ, УПРАВЛІНСЬКЕ РІШЕННЯ.Обґрунтування управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції (за матеріалами ТОВ «ВО «Оскар»)Substantiation of management decisions in the field of development of foreign markets (according to the materials of LLC "VO" Oscar ")Other