Шепенюк, І. М.І. М.Шепенюк2017-10-182017-10-182013Шепенюк І. М. Теоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандарти / І. М. Шепенюк // Здоровий спосіб життя : проблеми та досвід. матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 лист. 2013 р., м. Дніпропетровськ. – Дніпропетровськ : НГУ, 2013. – С. 16-19.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150441В наш час суспільство і держава ставлять перед системою освіти соціальне замовлення на здорову особистість. Різні типи освітніх закладів повинні стати освітньо-оздоровчими. Останнім часом сильно трансформувалися соціальні очікування від школи. Якщо раніше в системі соціальних очікувань домінували знання, уміння і навички, то нині суспільство чекає від школи моделі поведінки. У Державних стандартах освіти нового покоління зазначені моделі поведінки є пріоритетними, вони спрямовані на уміння робити самостійний вибір, приймати рішення, орієнтуватися в інформаційному просторі, вести здоровий спосіб життя тощо.ukтеоретична засадастворення моделіосвітній просторновий освітній стандартздоровий спосіб життяздоровый способ жизнитеоретическое положениесоздание моделиобразовательная областьТеоретичні засади створення моделі здоров’яформуючого освітнього простору в умовах переходу на нові освітні стандартиArticle