Зиборов, К. А.К. А.ЗиборовТвердохлеб, А. М.А. М.ТвердохлебВоскобойник, С. А.С. А.Воскобойник2013-06-032013-06-032012Зиборов К. А. Принципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотива / К. А. Зиборов, А. М. Твердохлеб, С. А. Воскобойник // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. - техн. зб. / [гол. ред. Г. Г. Півняк] ; Національний гірничий університет. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Вип. 88. – С. 22-28.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/851Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектуванняшахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-ми властивостями гальма.ruсистема согласования тягового усилияприводные колесные пары шахтного локомотиваПринципы построения системы согласования тягового усилия приводных колесных пар шахтного локомотиваArticle