Степанов, ІванІванСтепанов2023-09-282023-09-282023http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164921Мета досліджень полягає у визначенні основних особливостей ринку інформаційно-комунікаційних послуг та плануванні розвитку підприємства з продажу телекомунікаційних послуг за рахунок використання інформаційних технологій.Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає у отриманні розрахункових даних щодо ринку інформаційно-комунікаційних послуг, їх зіставлення з реальними для оцінки економічної ефективності діяльності підприємства. Результати досліджень можуть бути застосовані при розробці та впровадженні планів стратегічного розвитку на подібних підприємствах України.ukОсобливості та проблеми розвитку ринку телекомунікаційний послуг в УкраїніLearning Object