Яцентюк, С. В.С. В.Яцентюк2014-05-192014-05-192013Яцентюк С.В. Сутність спонсорів бренду, як його ключових стейкхолдерів// Шляхи підвищення економічної ефективності в умовах реформ : досвід розвинутих та перехідних економік.- 2013.- С. 63-64http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3608Важливим фактором забезпечення успішного розвитку підприємства у сучасних ринкових умовах є ефективне використання в його арсеналі таких управлінських інструментів, як портфель брендів та стратегічний брендинг. Причому ефективність реалізації стратегії брендингу підприємства залежить від стейкхолдерів брендів, що здійснюють прямий, чи опосередкований вплив на них. Дослідженнями цих суб’єктів процесу функціонування брендів на ринку займались і займаються практично всі світові і вітчизняні науковці і практики з брендингу. І в цьому процесі досі залишаються певні невирішені, або неузгоджені питання. Метою дослідження є відокремлення та визначення той групи ключових стейкхолдерів брендів, що використовують і контролюють бренди для досягнення поточних і стратегічних цілей власних підприємств.ukЕфективний маркетингпромислове підприємствостейкхолдери брендівСутність спонсорів бренду, як його ключових стейкхолдерівArticle658