Фракянц, СергійСергійФракянц2021-09-252021-09-252021http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159022Об’єкт дослідження: електронно комерційна діяльність меблевої галузі. Предмет дослідження: методи системного аналізу у імітаційному моделюванні, технології розробки програмного забезпечення, методи прийняття рішень на основі багатьох-критеріїв. Мета дослідження: аналіз діяльності меблевої промисловості та веб-сайтів електронної комерції з метою розробки програмного забезпечення та вирішення питання вибору оптимального плану показу реклами для користувачів на основі багатьох критеріїв. В інформаційно-аналітичному розділі проведенний аналіз методів системного аналізу у імітаційному моделюванні, технологій розробки програмного забезпечення, методи багатокритеріальних рішень. В спеціальному розділі змодельовані та розв’язані задачі на основі аналізу діяльності меблевої промисловості та веб-сайтів електронної комерції, а саме: розробленне та протестоване програмне забезпечення, вирішено питання вибору оптимального плану показу реклами для користувачів на основі багатьох критеріїв, також розділ містить спроектований бізнес план та імітаційну модель.Мета дослідження: аналіз діяльності меблевої промисловості та веб-сайтів електронної комерції з метою розробки програмного забезпечення та вирішення питання вибору оптимального плану показу реклами для користувачів на основі багатьох критеріїв.Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає в оптимізації та автоматизації процесу продажу товарів меблевої промисловості, яка використовує фізичні активи до електронно комерційної діяльності, що дає змогу виконати диверсифікацію продукції, а також визначити допоміжну інфраструктуру з метою проведення прибуткових рекламних компаній.ukімітаційне моделюваннясистемний аналізбізнес-планнечіткі відношенняметод згорткиМЕТОД АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙАналіз меблевої галузі для створення веб-додатку (реалізація клієнтської частиниПояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студента Фракянц Сергія Едуардовича спеціальності 124 - Системний аналізLearning Object