Ананіч, Анна Георгіївна Анна Георгіївна Ананіч2025-01-192025-01-192024-06Ананіч А.Г. Обґрунтування управлінських рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом (за матеріалами ТОВ «Лореаль Україна»)  / А.Г. Ананіч – Д. : НТУ «ДП», 2024. – 71 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169264Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024. Об’єктом розроблення виступає інноваційний менеджмент в управлінні брендом. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянути теоретичні основи інноваційного менеджменту та управління брендом; проаналізувати діяльність ТОВ «Лореаль Україна»; обґрунтувати ефективність рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом для ТОВ «Лореаль Україна»; визначити ефективність запропонованого проєкту для ТОВ «Лореаль Україна» та вплив на управління брендом.ukБРЕНД, ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЄКТ, КОСМЕТИЧНА ІНДУСТРІЯ, ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ, ЧАТ-БОТОбґрунтування управлінських рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом (за матеріалами ТОВ «Лореаль Україна»)Substantiation of managerial decisions in the field of innovation management in brand management (based on the materials of “Loreal Ukraine” LLC)