Бугрим, О. В.О. В.БугримБондаренко, З. И.З. И.БондаренкоКарманова, Л. В.Л. В.КармановаКлименко, Д. В.Д. В.Клименко2021-06-072021-06-072013Мотивация как результат проблемного обучения при изучении высшей математики / О. В. Бугрим, З. И. Бондаренко, Л. В. Карманова, Д. В. Клименко // Шляхи сучасної математики: освіта, наука, індустрія : матеріали конф., 18 квіт., м. Дніпропетровськ. / Державний ВНЗ "Національний гірничий університет".- Д. : НГУ, 2013 - С. 79-83http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157828Рассмотрены инновационные подходы при изучении курса высшей математики с целью повышения познавательной активности студентов.Розглянуті іноваційні підходи при вивченні курсу вищої математики з метою підвищення пізнавальної активності студентів.Considered innovation approaches in studying of a course of higher mathematics with the aim of improving the cognitive activity of the students.ruвысшая математикаобучениеМотивация как результат проблемного обучения при изучении высшей математикиArticle378.14:51