Логвіненко, В. Г.В. Г.Логвіненко2020-09-102020-09-102014Логвіненко В. Г. Апостеріорне оцінювання організації навчально-пізнавального процесу / В. Г. Логвіненко// Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2014 : зб. наук. пр. міжнар. конф., м. Дніпропетровськ, 27-28 бер. 2014 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2014. – С. 562-570.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156073У статті розглядується питання застосування технології апостеріорного оцінювання навчально-пізнавальної діяльності студентів. Результати апостеріорного оцінювання надають важливу інформацію про ефективність викладання викладачеві та навчальному закладу.В статье рассматривается вопрос использования технологии апостериорного оценивания учебно-познавательной деятельности студентов. Результаты апостериорного оценивания предоставляют важную информацию об эффективности преподавания преподавателю и учебному заведению.The question about the development and application of technology posterior estimation of teaching and educational activity of the students, is considered at the article. Posteriori estimation results provide important information about the performance of teaching and teacher education institutions.ukякість освітиапостеріорне оцінюваннянавчально-пізнавальний процестехнологія апостеріорного оцінюванняпоказники оцінюваннякачество образованияапостериорное оцениваниеучебно-познавательный процесстехнология апостериорного оцениванияпоказатели оцениванияquality of educationa posteriori evaluationteaching and learning processthe technology of a posteriori estimationАпостеріорне оцінювання організації навчально-пізнавального процесуPosteriori estimation of teaching and learning processАпостериорное оценивание организации учебно-познавательного процессаArticle378.147.31