Старіна, Катерина КостянтинівнаКатерина КостянтинівнаСтаріна2020-08-112020-08-112020-06Старіна К.К. Обґрунтування ефективності рішень у сфері управління збутом підприємства (за матеріалами ПрАТ «Ічнянський молочно-консервний комбінат») / К.К. Старіна. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 56 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156001Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес управління збутом підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з підвищення ефективності управління збутом підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено теоретичні основи управління збутом підприємства; розглянуто загальні тенденції розвитку ринку молока, молокопродуктів та сегменту згущеного молока; проаналізовано основні показники діяльності ПрАТ «Ічнянський молочно-консервний комбінат»; подано рекомендації щодо підвищення ефективності управління збутом ПрАТ «Ічнянський молочно-консервний комбінат»; оцінена економічна ефективність запропонованих рекомендацій для ПрАТ «Ічнянський молочно-консервний комбінат».Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес управління збутом підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з підвищення ефективності управління збутом підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено теоретичні основи управління збутом підприємства; розглянуто загальні тенденції розвитку ринку молока, молокопродуктів та сегменту згущеного молока; проаналізовано основні показники діяльності ПрАТ «Ічнянський молочно-консервний комбінат»; подано рекомендації щодо підвищення ефективності управління збутом ПрАТ «Ічнянський молочно-консервний комбінат»; оцінена економічна ефективність запропонованих рекомендацій для ПрАТ «Ічнянський молочно-консервний комбінат».ukЗБУТОВА ПОЛІТИКА, ЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, ЗГУЩЕНЕ МОЛОКО, КЛІЄНТО-ОРІЄНТОВАНА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, РИНОК МОЛОКА І МОЛОПРОДУКТІВ, СИСТЕМА «CRM», УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМОбґрунтування ефективності рішень у сфері управління збутом підприємства (за матеріалами ПрАТ «Ічнянський молочно-консервний комбінат»)Substantiation of effectiveness of decisions in the field of enterprise sales management (based on the materials of Private JSC “Ichniansky Milk-canning Combine”)Other