Возняк, Сергій СтепановичСергій СтепановичВозняк2020-04-142020-04-142019Возняк С. С. Подолання формалізму як один з пріоритетів розвитку освіти / Сергій Степанович Возняк // Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро – Дніпро : НТУ "ДП", 2019. – С. 42-44.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155182Стверджується, що беззастережний формалізм так чи інакше руйнує освіту, орієнтуючи учасників педагогічного спілкування лише на зовнішню форму Проте ані теоретики з педагогіки, ані практичні вчителі не вміють розрізняти форму зовнішню (формальну), та внутрішню ( змістовну). Подолання цієї безграмотності є одним із пріоритетів розвитку сучасної освіти.ukвнутрішня формазовнішня формаформалізмПодолання формалізму як один з пріоритетів розвитку освітиArticle37.013.73