Лаврушко, Р. В.Р. В.ЛаврушкоСергієнко, Е. О.Е. О.Сергієнко2023-03-062023-03-062022Лаврушко Р. В. Взаємодія з громадськістю як складова формування позитивного іміджу органів державної влади / Лаврушко Р. В., Сергієнко Е. О. // Молодь: наука та інновації : матеріали 10-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 23–25 листопада 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022.- С. 452-453http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162700Питання ефективності та результативності процесу взаємодії громадян і органів державної влади має визначальне значення в розбудові демократичної правової держави та громадянського суспільства. Реалізація поставлених завдань може бути забезпечена шляхом цілеспрямованого формування позитивного іміджу органів державної влади. Імідж органів державної влади формується шляхом: практичних дій (прийнятих рішень) (10 %), усних заяв (40 %) чуток (20 %), стереотипного сприйняття (10 %), репутації (20 %). Виходячи з цього, застосовуються технології іміджмейкерства, спрямовані на те, аби: залучати та утримувати увагу громадськості; формувати установки на досягнення довіри; застосовувати психологічні методики самопрезентації; розвивати комунікативні здібності управлінця, аби йому вдалося завоювати аудиторію.ukгромадськістьоргани державної владиВзаємодія з громадськістю як складова формування позитивного іміджу органів державної владиArticle351