Фоміна, А.А.ФомінаНестерова, О. Ю.О. Ю.Нестерова2024-04-012024-04-012023Фоміна А. Особливості використання методичної розробки «Cхематична наочність (структурно-логічні блок-схеми, таблиці)» при вивченні хімії здобувачами фахової передвищої освіти / Фоміна А., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 140.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166570Метою нашого дослідження було визначення ефективності використання методичної розробки «Використання схематичної наочності (структурно-логічних блок-схем, таблиць) при вивченні хімії» серед здобувачів фахової передвищої освіти. Була запропонована гіпотеза, що використання методичної розробки при вивченні хімії підвищує рівень знань, мотивації та задоволення здобувачів фахової передвищої освіти.ukфахова передвища освітасхематична наочністьхіміяОсобливості використання методичної розробки «Cхематична наочність (структурно-логічні блок-схеми, таблиці)» при вивченні хімії здобувачами фахової передвищої освітиArticle378