Родіна, Юлія ВолодимирівнаЮлія ВолодимирівнаРодіна2023-02-212023-02-212022-06Родіна Ю.В. Обґрунтування ефективності маркетингових рішень в сфері управління конкурентоспроможністю підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДМК «ТАВРІЯ») / Ю.В. Родіна. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 70 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162288Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт дослідження – процес управління конкурентоспроможністю підп- риємства. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування теоретичних і методичних основ управління конкурентоспроможністю підприємства і розробка заходів щодо її підвищення на основі впровадження маркетингових рішень. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства; визначено складові забезпечення конкурентоспроможності; проаналізовано господарську діяльність ПрАТ «ДМК «Таврія»; здійснено аналіз конкурентних сил на ринку коньячних виробів в Україні; використано інструменти стратегічного аналізу для оцінки конкурентних переваг підприємства; розроблено заходи щодо підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю підприємства за рахунок впровадження системи маркетингових рішеньКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт дослідження – процес управління конкурентоспроможністю підп- риємства. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування теоретичних і методичних основ управління конкурентоспроможністю підприємства і розробка заходів щодо її підвищення на основі впровадження маркетингових рішень. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства; визначено складові забезпечення конкурентоспроможності; проаналізовано господарську діяльність ПрАТ «ДМК «Таврія»; здійснено аналіз конкурентних сил на ринку коньячних виробів в Україні; використано інструменти стратегічного аналізу для оцінки конкурентних переваг підприємства; розроблено заходи щодо підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю підприємства за рахунок впровадження системи маркетингових рішеньukКОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, КОНЬЯЧНА ПРОДУКЦІЯ, ВИНОРОБНА ГАЛУЗЬ, РЕОРГАНІЗАЦІЯ, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, ЕФЕКТИВНІСТЬОбґрунтування ефективності маркетингових рішень в сфері управління конкурентоспроможністю підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДМК «ТАВРІЯ»)Other