Вернер, І. В.І. В.ВернерТвердохліб, О. М.О. М.ТвердохлібНовікова, О. О.О. О.Новікова2022-06-232022-06-232022Вернер І. В. Процес дизайн мислення при генерації оточення всесвіту або локації для віртуального туру / І. В. Вернер, О. М. Твердохліб, О. О. Новікова // Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2022, м. Дніпро, 29-30 квітня : зб. наук. пр. міжнар. конф. – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 73-82http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160474У роботі наводяться сучасні методи і засоби завдяки котрим процес створення цифрового продукту а саме розробки інтерактивної гри, є найбільш оптимальним. Також висвітлюється область використання інтерактивних технологій для створення у сучасному суспільстві.In this paper, the most optimal methods and means of creating an interactive game are shown. The interactive technologies area of use for creation in modern society is covered.ukгравіртуальний турUnreal Engineмисленнядизайнgamevirtual tourUnreal EnginethinkingПроцес дизайн мислення при генерації оточення всесвіту або локації для віртуального туруDesign thinking process in generation of the universe environment or virtual tour locationsArticle