Шинковський, Д. О.Д. О.ШинковськийСердінова, А. С.А. С.Сердінова2022-06-292022-06-292022Шинковський Д. О. Застосування стратегії блакитного океану в умовах економіки України / Шинковський Д. О., Сердінова А. С. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 886-887http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160715У сучасних умовах економічної діяльності України зростаюча кількість нових зареєстрованих компаній призводить до високого рівня конкуренції, що перешкоджає отриманню потенційного прибутку від підприємництва. У результаті, підприємці зосереджуються на боротьбі за більшу частку існуючого попиту в умовах переважаючої пропозиції, що веде до жорстких цінових війн та втрати прибутку. Автори книги «Стратегія Блакитного океану» У. Чан Кім та Рене Моборн запропонували новий підхід ведення успішної підприємницької діяльності, який не потребує боротьби з конкурентами. За представленою концепцією розглянемо існуючий ринковий простір як два океани: червоний та блакитний. Червоному океану відповідають існуючі галузі з великою кількістю компаній-конкурентів. Підприємці використовують рекламні акції збільшуючи витрати підприємства і не отримують вигоду через велику кількість аналогічних пропозицій. Блакитний океан у свою чергу символізує вільні за пропозицією ділянки ринку, які ще не відомі на даний моментukстратегія Блакитного океануекономіка УкраїниЗастосування стратегії блакитного океану в умовах економіки УкраїниArticle