Лу, ЧжімінЧжімінЛу2023-09-252023-09-252023-06Лу Чжімін. Формування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»)/ Чжімін Лу. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 86 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164661Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто стратегії розвитку промислових підприємств у світлі глобалізаційних процесів; досліджено становлення та розвиток франчайзингової стратегії; оцінено вимоги до постановки цілей у стратегічному плануванні промислового розвитку; проведено аналіз загальної характеристики діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та його конкурентного оточення; проведено економічний аналіз діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; проаналізовано фінансові показників діяльності діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; обґрунтовано необхідність впровадження стратегії розвитку у ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; впроваджено стратегію франчайзингу ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та оцінено її ефективність.Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто стратегії розвитку промислових підприємств у світлі глобалізаційних процесів; досліджено становлення та розвиток франчайзингової стратегії; оцінено вимоги до постановки цілей у стратегічному плануванні промислового розвитку; проведено аналіз загальної характеристики діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та його конкурентного оточення; проведено економічний аналіз діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; проаналізовано фінансові показників діяльності діяльності ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; обґрунтовано необхідність впровадження стратегії розвитку у ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»; впроваджено стратегію франчайзингу ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» та оцінено її ефективність.ukРОЗВИТОК, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, ФРАНЧАЙЗИНГОВА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯФормування стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо»)Formation of the enterprise development strategy (based on the materials of LLC “Bilotserkivskiy Zavod “Tribo”)Other