Панібог, Д. Ю.Д. Ю.ПанібогБогач, К. С.К. С.Богач2022-07-132022-07-132022Панібог Д. Ю. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції / Панібог Д. Ю., Богач К. С. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 501-502http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161162Конкурентоспроможність продукції – це наявність у продукції таких переваг, які для споживача в момент вибору мають більшу цінність, ніж у аналогічної продукції інших виробників. Тобто, це максимальна задоволеність потреб споживачів та відповідність вимогам обраного ринку.ukконкурентоспроможністьоснови управлінняТеоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукціїArticle