Козарук, АнастасіяАнастасіяКозарук2024-01-052024-01-052023-12-08http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165709Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність виробничого підприємства на прикладі виробничого підприємства ПРАТ «Юрія». Мета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей застосування цифрових комунікацій для просування торгової марки виробничого підприємства. Методи дослідження – польові дослідження, експертний метод, фінансово-економічний аналіз, сегментування, STELV-аналіз, метод ЕТОМ, EFAS і IFAS-аналіз, SNW-аналіз, SWOT-аналіз, GAP-аналіз, матриця МСС, метод Кано, матриця БКГ, матриця МакКінзі. Апробація результатів дослідження – Основні результати кваліфікаційного дослідження були презентовані в рамках навчальних семінарів «Transition to Sustainable Consumption and Production in Industry: The Business Management Context». Положення, що захищаються – в умовах розвитку цифрового середовища для просування торгової марки виробничого підприємства потрібна модифікована стратегія втягування (демократична), що враховує розвиток громадської активації та перехід на демократичний діалог. Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність ПРАТ «Юрія». Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі цифрових комунікацій. Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані на інших виробничих підприємствах, а також для подальшого вивчення застосовування цифрових комунікацій в просуванні продукції.ukІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, ЦИФРОВІ КОМУНІКАЦІЇ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ, СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯСтратегія цифрової комунікації для просування торгової марки виробничого підприємстваArticle