Молчанова, Марія ВолодимірівнаМарія ВолодимірівнаМолчанова2023-10-102023-10-102023-06Молчанова М.В. Обґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп НТЗ»)/ М.В. Молчанова. – Д. НТУ «ДП», 2023. – 91 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165081Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступають процеси обґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо обґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено товар та товарна номенклатура, як маркетингові категорії; показано зв’язок товарної номенклатури з асортиментом; визначено товарна політика, як маркетинговий комплекс рішень та діяльності виробничої компанії; розглянути особливості управління товарним асортиментом та номенклатурою; надано характеристика діяльності підприємства; охарактеризовано конкурентне оточення ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; оцінено фінансово-економічні показники ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовища підприємства; здійснено аналіз продуктової номенклатури методом ABC-XYZ аналіза; виконано аналіз металургійної галузі методом «5 сил» ПортераКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступають процеси обґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо обґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено товар та товарна номенклатура, як маркетингові категорії; показано зв’язок товарної номенклатури з асортиментом; визначено товарна політика, як маркетинговий комплекс рішень та діяльності виробничої компанії; розглянути особливості управління товарним асортиментом та номенклатурою; надано характеристика діяльності підприємства; охарактеризовано конкурентне оточення ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; оцінено фінансово-економічні показники ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовища підприємства; здійснено аналіз продуктової номенклатури методом ABC-XYZ аналіза; виконано аналіз металургійної галузі методом «5 сил» Портераuk.ТОВАРНА НОМЕНКЛАТУРА, АСОРТИМЕНТ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПОКАЗНИКИ, УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ НОМЕНКЛАТУРОЮОбґрунтування ефективності рішень у сфері управління товарною номенклатурою (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод»)Substantiation of the efficiency of decisions in the field of product nomenclature management (based on the materials of Public JSC “Interpipe Nizhnedneprovsky Tube Rolling Plant”)Other