Бєлобородова, М. В.М. В.БєлобородоваКонопацька, А. С.А. С.Конопацька2024-02-092024-02-092023Бєлобородова М. В. / Формування конкурентної стратегії розвитку підприємства / Бєлобородова М. В., Конопацька А. С. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 66-67.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166129Загострення конкуренції на внутрішньому і зовнішніх ринках змушує підприємства шукати нові джерела і способи забезпечення власної конкурентоспроможності, які залежать від можливості формувати і розвивати конкурентні переваги. Глобалізація світової економіки, зростання конкуренції, динамічні і непередбачувані зміни зовнішнього середовища - все це призводить до виникнення нових викликів, подолання яких направлено на забезпечення конкурентоспроможності за рахунок формування конкурентних переваг нового порядку, що обумовлюють унікальність підприємства в конкурентному середовищі і які є основою для розробки його конкурентної стратегії.ukконкурентна стратегія підприємствастратегічні напрямкиФормування конкурентної стратегії розвитку підприємстваArticle338.24