Лукіної Ольги Віталіївни2022-10-152022-10-152022-01http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161654Пояснювальна записка: 90 стор., 24 рис., 9 табл., 36 джерел, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: процес мотивації персоналу банківської установи. Мета роботи: обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних заходів щодо мотивації працівників комерційного банку. У першому розділі визначено теоретичне підґрунтя мотивації персоналу банківської установи. Встановлено сутність та зміст процесу мотивації персоналу комерційного банку. Узагальнено наукові підходи до забезпечення ефективної мотивації персоналу комерційного банку. У другому розділі був проведений аналіз методичних засад формування мотиваційних важелів в управлінні персоналом комерційного банку. Визначено особливості функціонування банківського сектору та його кадрового забезпечення. Надано характеристику та здійснено аналіз кадрової політики АТ «Акцент-Банк». Проаналізовано систему управління мотивацією персоналу АТ «Акцент-Банк». У третьому розділі визначено та обґрунтовано заходи з удосконалення методичних засад мотивації персоналу АТ «Акцент-Банк».ukУПРАВЛІННЯ, ПЕРСОНАЛ, КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК, СИСТЕМА МОТИВАЦІЇ, МОТИВАЦІЙНІ ВАЖЕЛІУдосконалення методичних підходів до управління мотивацією персоналу комерційного банкуOther