Мітченка Єгора Олександровича2022-10-062022-10-062022-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161590Об'єкт дослідження – процес обґрунтування напрямів розвитку бізнесу. Предмет дослідження – чинники та способи розвитку футбольному бізнесу. Мета роботи – визначити напрям і способи для розвитку футбольного бізнесу. Методи дослідження: узагальнення та систематизації; горизонтальний та вертикальний аналіз; аналітичний; графічний. Отримані результати. У першому розділі: проаналізовані теоретичні засади управління розвитком бізнесу та створення бізнес моделі. У другому розділі: проаналізовано споживачів футбольного клубу, визначено цінність пропозиції, а також визначено моделі монетизації футбольного бізнесу і досліджено способи інвестування у спортивний бізнес. У третьому розділі: розробка формування взаємовідносин з клієнтами. Визначення ключових робіт, ресурсів та партнерів. Оцінка структури витрат на утримання футбольного клубу. Прикладна цінність: створює підґрунтя для створення нових вітчизняних футбольних клубів та подальшого розвитку їх бізнесу. Сфера використання результатів: діяльність суб’єктів, що виконують управління футбольним бізнесом і розвивають спортивно-розважальну галузь  ukБІЗНЕС-МОДЕЛЬ, РОЗВИТОК БІЗНЕСУ, ФУТБОЛЬНИЙ БІЗНЕС, СПОНСОРСТВО, МОНЕТИЗАЦІЯ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ, ПЕРСПЕКТИВИ УКРАЇНСЬКОГО ФУТБОЛУОбґрунтування бізнес-моделі українського футбольного клубуOther