Григорук, П. М.П. М.ГригорукГригорук, С. С.С. С.Григорук2019-03-012019-03-012018Григорук П. М. Підхід до визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти на інституційному рівні / П. М. Григорук, С. С. Григорук // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIII міжнар. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) : зб. наук. пр. / ред. кол.: Г. Г. Півняк та ін.; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т “Дніпровська політехніка”. – Дніпро : НТУ «ДП», 2018. – № 3. – C.13-17.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/153814Розроблено методику для визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти (ВЗЯО) на інституційному рівні, яка включає систему показників 13 та індикаторів у відповідності до стандартів ESG-2015 методи кількісного вимірювання та переведення отриманих числових оцінок у якісні.ukдихотомічна шкалазабезпечення якості рівня освітиіндикатор оцінкииндикатор оценкиПідхід до визначення рівня внутрішнього забезпечення якості освіти на інституційному рівніArticle351.851(477)+378(477)