Брєєва Тимофій Іванович2025-02-152025-02-152024http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169526КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, БІЗНЕС-МОДЕЛЬ, ІННОВАЦІЇ, РИНОК. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Розвиток бізнес-моделі підприємства як інструмент забезпечення конкурентоспроможності». 58 стор., 7 рис., 16 табл., 26 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є управління розвитком бізнес-моделі підприємства з метою забезпечення його конкурентоспроможності. Предметом дослідження є методичні засади, а також практичні аспекти управління розвитком бізнес-моделі підприємства з метою забезпечення його конкурентоспроможності. Мета дослідження – узагальнити методичні основи й розробити рекомендації щодо управління розвитком бізнес-моделі підприємства. Отримані результати. У першому розділі визначено значення бізнес-моделювання для забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Проведений огляд методичних здобутків за темою дослідження. У другому розділі здійснено аналіз господарської діяльності малого підприємства та особливостей його бізнес-моделі. Розкриті методичні підходи до управління розвитком бізнес-моделі підприємства. Визначений вплив бізнес-моделі підприємства на формування його конкурентоспроможності. У третьому розділі наведені рекомендації щодо розвитку бізнес-моделі підприємства з метою посилення його конкурентоспроможності на ринку. Сфера практичного застосування результатів роботи – малі та середні підприємства за видами економічної діяльності.ukРозвиток бізнес-моделі підприємства як інструмент забезпечення конкурентоспроможностіOther