Пархоменко, ГаннаГаннаПархоменко2021-09-252021-09-252021http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159010Об’єкт досліджень: діяльність логістичного підприємства ТОВ "КліоЛогістик", яке займається організацією доставки вантажів автомобільним, морським, контейнерним та авіа транспортом (імпорт-експорт, Україна), та надає повні логістичні схеми по доставці вантажів door to door (доставка до пункту призначення). В інформаційно-аналітичному розділі описані методи системного аналізу підприємства та методи з системи підтримки прийняття рішень, розглянуті методи прогнозування. У спеціальному розділі застосовано системний аналіз, на основі визначених підфункцій побудовані функціональна модель системи і її декомпозована модель. Для вирішення задачі вибору оптимального виду реклами застосовано метод аналізу ієрархій. Розв’язана задача з прогнозування доходів та заказів логістичного підприємства.Мета досліджень: аналіз даних та рекомендацій при виборі оптимального виду реклами для збільшення доходу ТОВ «Кліо-Логістик» за рахунок підвищення попиту на послуги, що надаються.Практична цінність отриманих у цій роботі результатів полягає в тому, що для особи, яка приймає рішення полегшується процес прийняття рішень за допомогою використання системи підтримки та прийняття рішень.ukМЕТОД АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙМЕТОД ЕКСПОНЕНЦІАЛЬНОГО ЗГЛАДЖУВАННЯалгоритм ФАРРАРА-ГЛОБЕРАПРОГНОЗУВАННЯ«Аналіз і прогнозування заказів в умовах логістичного підприємства ТОВ «Кліо-Логістик»Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студентки Пархоменко Ганни Владиславівни спеціальності 124 - Системний аналізLearning Object