Рижченко, ДенисДенисРижченко2023-09-282023-09-282023http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164932Методи дослідження та апаратура: спостереження, порівняння та пояснення методів аналізу ринкового кошика застосованих до пошуку зв’язків між товарами; мова програмування Python.Об’єкт дослідження: аналіз історії покупок для визначення повторюваних товарних наборів у мережі супермаркетів Варус.Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає в отриманні інформації для розуміння поведінки клієнтів на основі їх покупок для визначення майбутніх організаційних та маркетингових рішень, що у свою чергу має на мате оптимізувати та збільшити кількість продажів.ukПошук правил асоціацій та аналіз ринкового кошика для знання поведінки споживачів і моделі купівліLearning Object