Хоторнічан, Анастасія АнатоліївнаАнастасія АнатоліївнаХоторнічан2020-02-102020-02-102019Хоторнічан А.А. Відображення мовної картини миру в американській та українській соціальної рекламі: дипломна робота магістр. - Дніпро 2019. - 78 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154967Об’єкт дослідження: мовна картина світу. Предмет дослідження: відображення мовної картини світу в англійській та українській соціальній рекламі. Мета дослідження: вивчення особливостей мовної картини світу та специфіки соціальної реклами. Методи дослідження включають порівняльний, концептуальний та інтерпретаційно-текстовий аналіз. У вступі охарактеризований стан проблеми, конкретизовані завдання на дипломну роботу. У теоретичній частині представлено огляд наукової літератури про мовну картину світу; визначено види, цілі та функції реклами; охарактеризовано соціальну рекламу та проаналізовано її тематичні групи. У практичному розділі проведено аналіз українських та англійських соціальних рекламних оголошень, що були обрані; досліджено особливості відображення мовної картини світу в українській та англійській соціальній рекламі. Наукова новизна роботи полягає в комплексному розгляді особливостей соціальної реклами, а саме її історії, тематичних груп, структури та специфіки. Також було детально досліджено мовну картину світу, що напряму відображається на змісті, образах та способах передачі інформації в англомовній так українській соціальній рекламі. Практичне значення роботи полягає в можливості використання матеріалу дослідження в курсах практики перекладу, навчання англійської мови, а також при написанні курсових і випускних кваліфікаційних робіт.ukКАРТИНА СВІТУМОВНА КАРТИНА СВІТУРЕКЛАМАСОЦІАЛЬНА РЕКЛАМААНГЛІЙСЬКА ТА УКРАЇНСЬКА СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМАPICTURE OF THE WORLDLANGUAGE PICTURE OF THE WORLDADVERTISEMENTSOCIAL ADVERTISINGENGLISH SOCIAL ADVERTISINGUKRAINIAN ENGLISH ADVERTISINGВідображення мовної картини миру в американській та українській соціальної рекламіOther