Сендецька, Руслана ОлександрівнаРуслана ОлександрівнаСендецька2021-09-222021-09-222021-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/15885658 сторінок, 11 рисунків, 4 таблиці, 28 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління збутовою діяльністю підприємства. Предметом дослідження є теоретичні підходи та практичні аспекти управління збутовою діяльністю підприємства з метою поліпшення економічних результатів його роботи. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні напрямів підвищення ефективності збутової діяльності підприємства в умовах посилення конкурентного середовища.ukПІДПРИЄМСТВО, ЕФЕКТИВНІСТЬ ГОСПОДАРЮВАННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СТРАТЕГІЯ, ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬПідвищення ефективності збутової діяльності підприємстваOther