Пилипенко, Н. В.Н. В.Пилипенко2017-03-312017-03-312015Пилипенко Н. В. Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіа // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства: матеріали 6-ої міжнарод. наук.-практ. конф., 10-11 вересня 2015 р., Львів. - Львів, 2015. – С. 74-78.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149047Статтю присвячено головним причинам використання соціальних медіа для комунікації з користувачами бібліотеки. Обговорено поточні тенденції і популярні канали соціальних медіа. Запропоновано види діяльності, які можуть бути здійснені в кожному з них.This article is dedicated to the main reasons why a library should use social media to communicate with customers. Current social trends and popular social media channels are discussed. Activities that can be realised with each of them are suggested.ukбібліотека ВНЗбиблиотека ВУЗаконцепция "Библиотека 2.0"концепція "Бібліотека 2.0"соціальні медіасоциальные медиасоциальная сетьсоціальна мережаlibrary 2.0social mediasocial networkuniversity libraryimagePRФормування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіаLibrary image formation by social media usingArticle027.7