Романенко, ВолодимирВолодимирРоманенко2023-01-192023-01-192021-06-11http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162069Пояснювальна записка: 86 с., 22 рис., 17 табл., 7 додатків, 42 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок телекомунікаційних послуг, проведено аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів впливу на підприємство. Проведено маркетингове дослідження, проаналізовані його результати та розроблена маркетингова стратегія підприємства. Об’єкт дослідження: маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг. Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку телекомунікаційних послуг. Положення, що захищаються: маркетингова стратегія є однією з найважливіших частин успішної діяльності підприємства на ринку послуг. Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з виконаними раніше курсовими та практичними роботами з дисциплін курсу вивчення маркетингу. Результати досліджень, що викладені в кваліфікаційній роботі, можливо використати для розробки маркетингової стратегії підприємства, яке здійснює діяльність на ринку телекомунікаційних послуг. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: надані рекомендації щодо перегляду комплексу маркетингу підприємства для більш ефективної реалізації положень маркетингової стратегії підприємства. У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз), матриця БКГ, матриця конкурентного профілю, матриця Мак-Кінсі, матриця Ансоффа, анкетування.Пояснювальна записка: 86 с., 22 рис., 17 табл., 7 додатків, 42 джерела. В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок телекомунікаційних послуг, проведено аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів впливу на підприємство. Проведено маркетингове дослідження, проаналізовані його результати та розроблена маркетингова стратегія підприємства. Об’єкт дослідження: маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг. Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку телекомунікаційних послуг. Положення, що захищаються: маркетингова стратегія є однією з найважливіших частин успішної діяльності підприємства на ринку послуг. Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з виконаними раніше курсовими та практичними роботами з дисциплін курсу вивчення маркетингу. Результати досліджень, що викладені в кваліфікаційній роботі, можливо використати для розробки маркетингової стратегії підприємства, яке здійснює діяльність на ринку телекомунікаційних послуг. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: надані рекомендації щодо перегляду комплексу маркетингу підприємства для більш ефективної реалізації положень маркетингової стратегії підприємства. У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз), матриця БКГ, матриця конкурентного профілю, матриця Мак-Кінсі, матриця Ансоффа, анкетування.ukМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РИНОК ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, АНАЛІЗ, ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ.Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг