Дьячков, АнтонАнтонДьячков2021-01-092021-01-092020http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157156Об’єкт досліджень – процес вибору та розробки CRM-системи. Предмет досліджень – CRM-система роботи з клієнтами агро-бізнесу. Мета роботи – запропонувати шляхи та методи покращення економічних показників підприємства в ході впровадження CRM-системи. Поставлені задачі: 1) Вибір веб-додатка для покращення економічних показників підприємства. 2) Розгляд існуючих CRM-систем та розгляд ідеї розробки приватної системи. 3) Розробка приватної CRM-системи за тестовим завданням реального клієнта.Мета роботи – запропонувати шляхи та методи покращення економічних показників підприємства в ході впровадження CRM-системи. Практична цінність отриманих в роботі результатів полягає в тому, що впровадження сучасних веб-додатків для роботи з клієнтами спричиняє підвищення економічних показників для власника. Важливо правильно аналізувати потреби клієнта та використовувати відповідні інструменти.Актуальність обраної теми обумовлена високою конкуренцією на інтернет-ринку, адже правильно обрані та оптимізовані веб-проекти мають вищу швидкість відповіді на запит клієнта.ukвеб-сайтвеб-додатоксайтальтернативаcrmсерверзапитрозробкареалізаціяАналіз інструментів та технологій створення та керування web–сайтів та CRM–системПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи магістра студента групи 124м–19 Дьячкова Антона Олександровича спеціальності 124 Системний аналізLearning Object