Краселюк, Софія СергіївнаСофія СергіївнаКраселюк2023-10-112023-10-112023-06Краселюк С.С. Формування асортиментної політики підприємства (за матеріалами ТОВ М'ЯСОКОМБІНАТ «ЮВІЛЕЙНИЙ») / С.С. Краселюк – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 88 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165102Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування асортиментної політики підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування асортиментної політики підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості управління товарним асортиментом підприємства; досліджено управління асортиментною політикою підприємства; оцінено напрями вдосконалення асортиментної політики за рахунок формування стратегії та тактики управління; здійснено аналіз сильних та слабких сторін м’ясопереробних підприємств України; визначено загальну характеристику підприємства ТОВ М’ясокомбінат «Ювілейний»; проаналізовано асортимент підприємства; проаналізовано фінансові показники та показники ділової активності ТОВ М’ясокомбінат «Ювілейний»; продемонстровано застосування сучасної методики розроблення стратегічного набору товарів; сформовано асортиментну політику ТОВ МК «Ювілейний».Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування асортиментної політики підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування асортиментної політики підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості управління товарним асортиментом підприємства; досліджено управління асортиментною політикою підприємства; оцінено напрями вдосконалення асортиментної політики за рахунок формування стратегії та тактики управління; здійснено аналіз сильних та слабких сторін м’ясопереробних підприємств України; визначено загальну характеристику підприємства ТОВ М’ясокомбінат «Ювілейний»; проаналізовано асортимент підприємства; проаналізовано фінансові показники та показники ділової активності ТОВ М’ясокомбінат «Ювілейний»; продемонстровано застосування сучасної методики розроблення стратегічного набору товарів; сформовано асортиментну політику ТОВ МК «Ювілейний».ukАСОРТИМЕНТ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, СТРАТЕГІЯ, ТАКТИКА УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМФормування асортиментної політики підприємства (за матеріалами ТОВ М'ЯСОКОМБІНАТ «ЮВІЛЕЙНИЙ»)Formation of the assortment policy of the company (based on the materials of LLC MEAT-PACKING PLANT “YUVILEYNY”)Other