Соловей, Інна СергіївнаІнна СергіївнаСоловейЮденко, Вікторія ВалеріївнаВікторія ВалеріївнаЮденко2023-06-222023-06-222023Соловей І. С. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства / Інна Сергіївна Соловей, Вікторія Валеріївна Юденко // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 482-484.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163695Проблема підвищення конкурентоспроможності є вирішальною при забезпеченні виживання та прибутковості підприємства в ринкових умовах господарювання. Найперспективнішим шляхом підвищення якості продукції та забезпечення належного рівня конкурентоспроможності є управління ними. Управління якістю та конкурентоспроможністю є одним із найважливіших напрямків загального управління підприємством, яке визначає політику, цілі та відповідальність у цих сферах.ukконкурентоспроможність підприємстваконкурентноздатность продукціїуправління підприємствомТеоретичні основи управління конкурентоспроможністю продукції підприємстваArticle