Голомоз, Микита СергійовичМикита СергійовичГоломоз2023-02-142023-02-142022-06Голомоз М.С. Формування стратегії розвитку монтажно-будівельної компанії (за матеріалами ТОВ «МБК Сінергія») / М.С. Голомоз. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 82 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162196Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління збутовою діяльністю виробничого підприємства. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку монтажно-будівельної компанії. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку монтажно-будівельної компанії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано теоретичні аспекти формування механізму управління розвитком підприємства; визначено особливості ресурсної складової стратегічного розвитку підприємства; розглянуто підходи до формування стратегій виживання; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «МБК «Сінергія» у сучасних умовах; зроблено аналіз конкурентного оточення ТОВ «МБК «Сінергія»; оцінено показники техніко-економічного аналізу діяльності ТОВ «МБК «Сінергія»; оцінено фінансові показники діяльності ТОВ «МБК «Сінергія»; запропоновано організацію служби маркетингу на підприємстві; оцінено ефективність розробленої стратегії.Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління збутовою діяльністю виробничого підприємства. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку монтажно-будівельної компанії. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку монтажно-будівельної компанії. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано теоретичні аспекти формування механізму управління розвитком підприємства; визначено особливості ресурсної складової стратегічного розвитку підприємства; розглянуто підходи до формування стратегій виживання; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «МБК «Сінергія» у сучасних умовах; зроблено аналіз конкурентного оточення ТОВ «МБК «Сінергія»; оцінено показники техніко-економічного аналізу діяльності ТОВ «МБК «Сінергія»; оцінено фінансові показники діяльності ТОВ «МБК «Сінергія»; запропоновано організацію служби маркетингу на підприємстві; оцінено ефективність розробленої стратегії.ukРОЗВИТОК, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГФормування стратегії розвитку монтажно-будівельної компанії (за матеріалами ТОВ «МБК Сінергія»)Formation of the development strategy of the assembly and construction company (based on the materials of LLC "ABC Synergy")Other