Гнатушенко В. В.Іванько А. М.2025-06-022025-06-022024Іванько А.М. Використання мовної аналітики для підвищення ефективності бізнес-процесів в контакт-центрах / Іванько А.М., Гнатушенко В. В. // «Молодь : наука та інновації» 2024 матеріали XIІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 13–15 листопада 2024 року. – Дніпро : НТУ «ДП», 2024. – Том 2. – С. 106-107.https://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/170502Досвід роботи в контакт-центрі може стати вирішальним у залученні клієнта або збереженні відносин із ним, оскільки контакт-центри є важливою ланкою для зв’язку клієнтів з доброзичливими та компетентними агентами, які можуть допомогти вирішити питання, пов’язані з оплатою, доставкою, або ж підтримати клієнта при покупці. Нині компаніям важливо забезпечити максимальну ефективність своїх контакт-центрів і їхніх команд. Однак керування контакт-центром є витратним процесом, що вимагає значних ресурсів і технологічного забезпечення. Попри зростання популярності текстових каналів, голосове спілкування залишається основним способом взаємодії. Це підкреслює важливість для сучасних сервісних центрів мати інструменти для розпізнавання голосу та перетворення його в текст для аналізу з використанням мовної аналітики, що включає аналіз записаних розмов для отримання корисних даних. Використовуються такі методи, як обробка природної мови, аналіз настроїв, визначення ключових слів, контексту та емоційного тону, зокрема з використанням штучного інтелекту.ukмовна аналітикаконтакт –центрбізнес - процесВикористання мовної аналітики для підвищення ефективності бізнес-процесів в контакт-центрахтекст::матеріали конференції::матеріали конференції::доповідь на конференції