Манжула, Юліана ОлександрівнаЮліана ОлександрівнаМанжула2018-03-232018-03-232018Манжула Ю.О. Англійські складні терміни в галузі реклами та маркетингу:особливості перекладу та функціонування: дипломна робота маг. - Дніпро 2018. - 80 с.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/151774Мета дослідження - охарактизувати особливості складних англійських термінів в галузі реклами та маркетингу, та описати специфіку їх перекладу українською мовою. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати наукові точки зору на проблему дослідження термінології маркетингу та реклами; 2. проаналізувати склад і структуру англійських та українських термінів в галузі реклами та маркетингу; 3. визначити способи перекладу складних англійських термінів в галузі реклами та маркетингу українською мовою. Об’єкт дослідження – складні терміни в галузі реклами та маркетингу. Предмет дослідження – специфіка функціонування та перекладу складних термінів в галузі реклами та маркетингу. Практичне значення роботи полягає у можливості використання матеріалів дослідження в процесі формування словників термінологічної лексики в галузі реклами та маркетингу. Результати дипломної роботи також можуть бути корисними в практичній діяльності учнів, студентів, учителів, викладачів ВНЗ під час вивчення курсів зі стилісти, лексикології української та англійської мов, а також на заняттях з практики перекладу. Методи дослідження – описовий, зіставний. Матеріалом дослідження послужили рекламні тексти, журнали англійською та українською мовами за останнє десятиліття. 7 Результати роботи висвітлено у статті «Особливості перекладу термінів в галузі реклами та маркетингу з англійської мови на українську» у збірнику праць «Молодь: наука та інновації» [43]. Дипломна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.ukАнглійські складні терміни в галузі реклами та маркетингу:особливості перекладу та функціонуванняOther