Гостєва, В. С.В. С.ГостєваЗолотько, О. Є.О. Є.Золотько2024-01-042024-01-042023Гостєва В.С. Використання метану для підвищення характеристик рідинного ракетного двигуна / Гостєва В.С., Золотько О.Є. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 86.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165631Займаючи «нішу» між керосином та воднем, метан дозволяє створювати двигуни будь-якої принципової схеми: замкнутої з окислювальним газогенератором, замкнутої з відновлювальним газогенератором, відкритої схеми та перспективної «розширювальної» або теплообмінної схеми. У так званій теплообмінній схемі рідкий метан, проходячи тракт охолодження камери двигуна, газифікується та поступає на турбіну турбонасосного агрегату, а потім скидається до камери згоряння для подальшого допалювання з окиснювачем. Значна увага науковців до використання природного газу (метану) зокрема пов’язана з пошуком шляхів створення оптимальних рідинних ракетних двигунів (РРД) першої ступені багаторазових транспортних космічних систем. Розглядається концепція РРД тягою 340 тс на Землі з багатоступінчастим згорянням палива «рідкий кисень – рідкий метан» типу модифікованого маршового двигуна RS-25 системи Space Shuttleukракетний двигунпаливна пара "кисень + метан"рідинний ракетний двигунВикористання метану для підвищення характеристик рідинного ракетного двигунаArticle681.518.54