Вторих, Віталіна ВадимівнаВіталіна ВадимівнаВторих2020-07-172020-07-172020-06http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155625Об’єкт дослідження – збутова діяльність підприємств в сучасних умовах господарювання. Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з обґрунтування та прийняття управлінських рішень щодо організації ефективної системи збуту. Мета роботи – обґрунтування і розробка практичних рекомендацій з організації системи збуту, що позитивно вплине на результати господарювання підприємств. Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, метод факторного аналізу, графічний метод. Отримані результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні основи забезпечення ефективної збутової діяльності. У другому розділі проведено економічний аналіз виробничо-господарської діяльності ПАТ «ДМК-24». У третьому розділі наведені напрями покращення збутової стратегії підприємства, обґрунтована доцільність реорганізації відділу продажів. Рентабельність пропозицій складає 15 %. Сфера практичного застосування результатів роботи – суб’єкти підприємницької діяльності у сфері будівництва.  ukЗБУТ, ПІДПРИЄМНИЦТВО, ПРИБУТОК, ЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, CRM-СИСТЕМА, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПРОДАЖІВ.076 Кваліфікаційна робота бакалавра "Обґрунтування напрямів збутової діяльності підприємства"Other