Зайцев, ІванІванЗайцев2023-01-192023-01-192021-06-11http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162061Пояснювальна записка: 73 сторінки, 20 рисунків, 6 таблиць, 30 використаних джерела, 8 додатків. Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз комплексу маркетингу за 4P та 7P, фінансово-економічних показників, описали структуру товарного асортименту, канали розподілу підприємства, провели конкурентне порівняння та позиціонування, виконали аналіз внутрішнього середовища підприємства . Об’єкт дослідження: розроблення шляхів підвищення мотивації на підприємстві. Мета кваліфікаційної роботи: розробка шляхів підвищення мотивації робітників на підприємстві, розробка нових та покращення вже існуючих систем мотивацій. Результати та їх новизна: результатами проведеного маркетингового дослідження дозволили виявити проблеми в мотивації співробітників підприємства, що вливає на фінансово-економічні показники. У сформованих пропозиціях були наведені чіткі завдання, дотримуючись яких, компанія може підвищити мотивацію співробітників, підвищити економічні показники та збільшити конкурентоспроможність. Рекомендації щодо використання результатів роботи: роботу рекомендовано використовувати безпосередньо досліджуваній компанії, яка працює на ринку B2C. Економічна чи соціально-економічна ефективність роботи: дослідження та формування удосконаленої систем мотивації. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами (маркетингові дослідження, маркетинг в ритейлі) та практичними роботами. 4 Підприємство: ТОВ «АЛЛО» формат «Алло Макс» вул..Барикадна 15а, м. Дніпро. У роботі використано такі методи досліджень : IFAS аналіз, EFAS- аналіз, SWOТ-аналіз. статистичний метод, конкурентне порівняння, метод опитування.Пояснювальна записка: 73 сторінки, 20 рисунків, 6 таблиць, 30 використаних джерела, 8 додатків. Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз комплексу маркетингу за 4P та 7P, фінансово-економічних показників, описали структуру товарного асортименту, канали розподілу підприємства, провели конкурентне порівняння та позиціонування, виконали аналіз внутрішнього середовища підприємства . Об’єкт дослідження: розроблення шляхів підвищення мотивації на підприємстві. Мета кваліфікаційної роботи: розробка шляхів підвищення мотивації робітників на підприємстві, розробка нових та покращення вже існуючих систем мотивацій. Результати та їх новизна: результатами проведеного маркетингового дослідження дозволили виявити проблеми в мотивації співробітників підприємства, що вливає на фінансово-економічні показники. У сформованих пропозиціях були наведені чіткі завдання, дотримуючись яких, компанія може підвищити мотивацію співробітників, підвищити економічні показники та збільшити конкурентоспроможність. Рекомендації щодо використання результатів роботи: роботу рекомендовано використовувати безпосередньо досліджуваній компанії, яка працює на ринку B2C. Економічна чи соціально-економічна ефективність роботи: дослідження та формування удосконаленої систем мотивації. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами (маркетингові дослідження, маркетинг в ритейлі) та практичними роботами. 4 Підприємство: ТОВ «АЛЛО» формат «Алло Макс» вул..Барикадна 15а, м. Дніпро. У роботі використано такі методи досліджень : IFAS аналіз, EFAS- аналіз, SWOТ-аналіз. статистичний метод, конкурентне порівняння, метод опитування.ukМОТИВАЦІЯ, СИСТЕМА МОТИВАЦІЙ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ.Стимулювання продажу на основі підвищення мотивації працівників