Литвинова Єлизавета Геннадіївна2021-02-072021-02-072020-12http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157452Пояснювальна записка 125 стор., 34 рис., 23 табл., 63 джерела, презентація PowerPoint. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення рівня конкурентоспроможності торговельного підприємства. У першому розділі розглянуто теоретичні основи визначення конкурентоспроможності торговельного підприємства та різні методики їх аналізу. У другому розділі наведено загальну характеристику торговельного підприємства ФОП «Остапенко», оцінено показники фінансової діяльності, а також ефективність його торговельної діяльності. Проведена оцінка ефективності транспортно-логістичної системи підприємства, виявила її переваги та недоліки. Аналіз конкурентоспроможності продукції виявив товар, який користується найбільшим попитом у покупців. У третьому розділі обґрунтовані два базові напрями підвищення конкурентоспроможності ФОП «Остапенко»: підвищення конкурентоспроможності за рахунок оптимізації логістичних процесів підприємства та диверсифікація торговельної діяльності підприємства з переходом на он-лайн торгівлю. Доведена економічна ефективність запропонованих заходів.ukДИСТРИБУЦІЯ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, КОНКУРЕНТНА БОРОТЬБА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ТРАНСПОРТНА ЛОГІСТИКА. «Обґрунтування заходів підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства»