Аржаєв, Г. О.Г. О.АржаєвВасиленко, А. В.А. В.ВасиленкоБалака, М. М.М. М.Балака2017-09-272017-09-272014Аржаєв Г. О. Регресійна модель для оцінки паливної ефективності пневмоколісного рушія в тяговому режимі / Г. О. Аржаєв, А. В. Василенко, М. М. Балака // Развитие информационно-ресурсного обеспечения образования и науки в горно-металлургической отрасли и на транспорте 2014: сборник научных трудов международной конференции, 27-28 сентября 2014г. - Днепропетровск, 2014. – С. 148-156.http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150237Розроблено багатофакторну регресійну модель, що встановлює взаємозв’язок між величиною мінімальної питомої витрати палива колісного рушія в тяговому режимі і основними параметрами великогабаритних шин при прямолінійному русі.The multifactor regression model is developed. It establishes interrelation between the value of the minimal specific fuel consumption wheel propeller in traction mode and the main parameters of large-size tyres in rectilinear motion.ukвеликогабаритна пневматична шинаколісний рушіймінімальна питома витрата паливарегресійна модельматрицякритерій Фішераlarge-size pneumatic tyrewheel propellerminimal specific fuel consumptionregression modelmatrixFisher's testРегресійна модель для оцінки паливної ефективності пневмоколісного рушія в тяговому режиміRegression model of fuel efficiency estimate of rubber-tyred driver in traction modeArticle629.3.032